Kedy mi bude doručený tovar?

Tovar doručujeme počas pracovných dní a to 2 – 3 pracovné dni po dni pripísania platby na náš účet (v závislosti od hmotnosti zásielky). Objednávky zasielame cez Slovenskú poštu. Využívame služby « Balík » alebo « Expres Kuriér ». Pri oboch službách je možné využiť službu Track & Trace, t.j. sledovanie zásielky.

Vyššie uvedené sa týka iba tovaru, ktorý máme na sklade.

Kedy mi bude doručený tovar „na objednávku“?

Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom. Akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na Vašu adresu / výdajného miesta.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť e-mailom na adrese kontakt@ledhightech.sk a to najneskôr do 24hodín od zadania objednávky. V emaily treba uviesť Vaše meno, adresu, číslo objednávky a názov tovaru.

Je možné si objednaný tovar osobne vyzdvihnúť?

Áno. Momentálne je k dispozícií jedno výdajne miesto, a to v Prievidzi. Pripravujeme pre Vás niekoľko ďalších, presnejšie informácie nájdete v sekcii « O nás ».

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v článku VIII našich Všeobecných obchodných podmienok. Formulár na odstúpenie

Aká je záruka na tovar?

a) Pre spotrebiteľa poskytujeme záruku v dĺžke 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri výrobku stanovené inak.

b) Pre kupujúceho podnikateľa je záruka u nového tovaru 12 mesiacov.

c) U LiPo batérií, vzhľadom na ich životnosť je záruka 6 mesiacov na články batérie. Záruka sa nevsťahuje na prirodzený úbytok jej kapacity počas 6 mesiacov.

Prečo majú produkty, ktoré sú zakúpené na firmu iba 12-mesačnú záruku?

Ak je na nákupnom doklade uvedené IČO alebo IČ DPH, kúpnopredajnú zmluvu upravuje Obchodný zákonník, ktorý neudáva záväznú záručnú dobu tovaru. 12 mesačná záručná doba vznikla po dohode veľkých výrobcov elektroniky.

.

Ako tovar reklamovať?

V prípade poruchy produktu zakúpeného v našom internetovom obchode je potrebné na našej stránke v sekcii Reklamácie vyplniť Reklamačný formulár, ktorý Vám bude následne automaticky odoslaný na Vašu emailovú adresu. Je potrebné ho vytlačiť a podpísať (firmy aj opečiatkovať) a zaslať na našu adresu spolu s reklamovaným tovarom a dokladom o kúpe. Celý postup je vysvetlený aj v článku VII našich Všeobecných obchodných podmienok.